נכון שההגדרה של מוסיקה היא מוזיקה המיוצרת על ידי אמני לייבל לא חתומים כיום, המתייחסים לז'אנרים מוזיקליים המושפעים ממוזיקת אלקטרוניקה, פולק ורוק. המונח "אינדי" משמש גם לתיאור ז'אנרים כגון אינדי רוק ואינדי פופ, אך המונח עצמו כולל מוזיקה שלא הופקה על ידי אמני מוזיקה עצמאיים רבים, אינו נופל לסגנון מוזיקה או ז'אנר מוזיקה מוגדר אחד ומקורו בהוצאה עצמית. מוזיקה שניתן לחלק לז'אנרים שונים.
הפרשנות הברורה ביותר למילה "אינדי"
היא שמוזיקה של אמנים עצמאיים נעשית ללא תמיכה של חברת תקליטים. עם זאת, מוזיקה עצמאית יכולה להתייחס גם למוזיקת אינדי המיוצרת על ידי חברות תקליטים מסחריות וחברות הבת שלהן, כולל גישות "עשה זאת בעצמך" אוטונומיות להקלטה ולפרסום. המונח יכול לשמש גם לאמנים המייצרים מוזיקה ללא חברת תקליטים מסחרית, למשל
בנוסף למוזיקה
האתר מורכב מאוסף תמונות של "האמנים האהובים על הצוותים. גלול למטה באתר ותמצא "אינדי לא ז'אנר" ו"לא כל הז'אנרים "עם קטעים שונים המוקדשים לפופ, רוק, אלקטרוניקה, זמרים, פוסט-פאנק, פסיכדלי ופאנק. האתר כולל גם חדשות, ביקורות, אירועים חיים, אלבומים חדשים, המלצות וראיונות. .
אם אתה אומן או חובב מוזיקה, Cougar Microbe הוא בלוג שאתה בהחלט צריך לבקר בו. האתר מפרסם מדי שבוע סרטוני מוזיקה של אמנים שונים, אם זה הדבר שלך. החומר מבוסס על ארבע שנות ריצה. בלוג מוזיקה ושלוש שנות ניסיון ביחסי ציבור אינדי.
הסיסמה בעמוד הראשון מצביעה על כך שהבלוג הזה
הוא גילוי של מוזיקה חדשה. לא אפרסם הודעות טיולים או רכילות על ז'אנרים מוזיקליים בעמוד זה שאתה אולי שמעתי עליו בעבר. במקום זאת, אתחיל בברי סקירה כללית של הלהקות והאמנים שעושים מוזיקה, כיצד הפכה מוזיקת האינדי לפופולרית ואיזו השפעה יש לה עד היום.
עוד זמר-יוצר פורה וחתן פרס נובל לאחרונה
בוב דילן, שהפרוזה המשעשעת והטון הדמעות שלו סיפקו את המסגרת למוזיקת אינדי לדור של אמנים מהורהרים. אמנים כמו דילן וניק דרייק, עוד זמר-יוצר אנגלי שחווה רק חלק זעיר מההצלחה המסחרית של דילן, אך איכויותיו עיצבו את מוזיקת האינדי בשנותיה המעצבות. אמנים משנות ה -60 שהיו להם השפעה מתמשכת על מוזיקת אינדי בהשראת אמנים שהיו בחזית סצנת האינדי בשנות ה -70, והשפעתם עדיין מורגשת.
סצנת Underthe Radar התפרסמה בשם
בהתייחס לרשת המועדונים העצמאים שלה וחברות התקליטים בשם "אינדי רוק". במשך זמן מה, הז'אנר נטה להתפצל למיליון כיוונים (אינדי פופ, רעש אינדי, ריקודי אינדי וכו '). ודרש משהו מחוץ לסלע; מוזיקת אינדי הייתה יותר עניין של גישה מאשר סאונד. רוב הלהקות הסוררות לא חתמו עם רב סרן ונעלמו או החליטו להישאר עם תוויות עצמאיות לחופש האמנותי שלהן.
אני מעריץ את העובדה שרבים בתעשיית המוזיקה האינדי מנסים לדבוק בסטנדרטים חברתיים ותרבותיים גבוהים יותר מרוב עמיתיהם הגדולים
עם זאת, כשנכנסתי לתעשיית מוסיקה האינדי המבוססת, נדהמתי לראות שהמבנה האתני שלה אינו בא לידי ביטוי במגוון האנשים שפגשתי בזמן שעבדתי על מהדורות עצמאיות משלי.
ללא הון מהתוויות הגדולות
אמנים עצמאיים נותרו לעצב ולביים סרטוני מוזיקה משלהם ולקדם את עצמם כעצמם. עם הזמן, הצליל והסגנון הדמיוני של הפקת מוזיקה עצמאית הפכו לפסיצ'ה, שכן הלייבלים העיקריים ניצלו את העקרונות עליהם נבנה אינדי אך לא הצליחו ליצור סביבה כוללת. אמנים ומוזיקאים אחרים הקשיבו ללהקות אינדי פופולריות וקיבלו השראה ליצור מוזיקה שהוקירה את מסורת מוזיקת האינדי.
האיכות האוקסימורונית של מוזיקת אינדי הובילה לאורך השנים לחוט מוזיקלי חזק בין אמנים שונים
אינדי פופ, אינדי רוק ואינדי פולק הם ז'אנרים שהם קשורים, אבל גם שונים מאוד. רוק אינדי מכונה לעתים רוק אלטרנטיבי, המתמזג עם רוק אינדי, כאשר החפיפות חופפות מאוד, אם כי אמני אינדי רוק רבים מסווגים את הרוק האלטרנטיבי להיפך.
תוויות עצמאיות מצליחות עם מוניטין מוזיקלי חזק אטרקטיביות יותר לתוויות גדולות
תוויות גדולות נוטות לעקוב מקרוב אחר אמני לייבל אינדי כדי למדוד את הצלחתן, ויכולות להציע לחתום על מעשים על החוזים שלהם. עם זאת, קשה יותר ללייבל אינדי להשמיע מוזיקה של אמניו בתחנות רדיו ברחבי הארץ מאשר להוציא אותו מתווית גדולה.
כאשר המונח "אינדי רוק" היה בשימוש בשנות ה -80 וה משנות ה -90, פירושו להקות המוקדשות למעמד העצמאי שלהן מסיבות של מוזיקה והיפנות. הדמוקרטיזציה של תקליטים וציוד גרמה למוזיקת אינדי ואמני אינדי.
סנטה רוזה רקורדס
היא חברת תקליטים עצמאית, מו"ל , אולפן תקליטים ואוצר מוזיקה לא ברורה מרחבי העולם וז'אנרים. שמיר שעזר להרחיב את הרעיון כיצד עובדים אמנים שחורים ולפתח מוזיקת אינדי במשך רוב העשור האחרון יצא לניו יורק כדי להמשיך בקריירת סולו באינדי. מוזיקה ולבסוף עבר לבושוויק שבברוקלין כדי למצוא בית לעושים זאת בעצמכם בסילנט בארן.