USPTO פרסם הנחיות מועילות לרישום סימני מסחר כיצד להשיג את הסימן המסחרי שלך. מדריך זה יעזור לך ללמוד כיצד לרשום סימן מסחרי, אילו צעדים לנקוט, למה לצפות ממשרד הפטנטים והסימנים המסחרי האמריקאי (PTO) ולמה לצפות. לאחר שהחלטת לרשום את הסימן המסחרי שלך, תוכל להגיש את הטפסים הדרושים כדי להגיש בקשה לרישום סימן מסחרי פדרלי. יש לבצע חיפושים אחר סימני מסחר עבור כל הסימנים המסחריים הרשומים בפדרלית וכל הסימנים המסחריים הממתינים בארצות הברית. כאשר אתה מגיש בקשה לסימן מסחרי ל- USPTO, זה מבטיח שלא קיימים סימנים מסחריים אחרים הדומים לסימן המסחרי שלך. לאחר חיפוש סימני מסחר עלינו להגיש את בקשות הסימנים המסחריים שלנו באמצעות מערכת היישומים האלקטרוניים של סימנים מסחריים (TEAS). בנוסף למעקב אחר סימן מסחרי קיים, על בעל הסימן המסחרי שמציג בפניך להמשיך ולמחוק את שם הסימן המסחרי ואת הסיסמה שלך מ- USPTO ומגופי אכיפה פדרליים אחרים, כגון נציבות הסחר הפדרלית.
המשך להשתמש בעקביות במותג שלך
הוא הדבר החשוב ביותר שבעל סימן מסחרי יכול לעשות כדי לשמור עליו. הגנה מוצלחת על סימני המסחר שלך פירושה שעליך להשתמש בעקביות במדדי הסימנים המסחריים המתאימים ולנקוט בפעולה אם אתה מגלה שמישהו מפר את סימני המסחר שלך. אם אתה שומר על המותג שלך פעיל, אתה יכול להגן ולהגן על המותג שלך מפני פציעות. רישום הפטנטים, הסימנים המסחריים או הסימנים המסחריים האחרים שלך ב- USPTO או בוועדת הסחר הפדרלית הוא הצעד הראשון שלך להגן על הסימן המסחרי שלך. גם אם הסימן המסחרי אינו רשום לשימוש כללי, אנו עדיין צריכים לנקוט בצעדים כדי להגן עליו מפני הפרה, כגון הגשת הגנה על סימני מסחר על פי חוק הסימנים המסחריים בארה"ב. חשוב לברר אילו היבטים של ההמצאה או הרעיון שלך הם סודות מסחריים שיש להגן עליהם על ידי סודות מסחריים. זה חשוב גם מכיוון שהבקשה לסימן מסחרי USPTO אינה בהכרח על סוג המוצר או השירות שהחברה מציעה. אם העסק שלך הוא מקומי, לאומי או מאורגן במערכת זכיינות, ייתכן שלא יהיה צורך ברישום סימני מסחר PTO אמריקאיים כדי להגן על הסימן המסחרי שלך.
בנוסף
עורך דין פרטי לסימנים מסחריים יכול לייעץ לך כיצד לאכוף את זכויות הסימן המסחרי שלך במקרה של הפרת סימן מסחר ומה לעשות אם מישהו טוען שאתה מפר את זכויות הסימן המסחרי של החברה שלך. הראשון הוא להגיש בקשות לסימנים מסחריים במדינות בהן נדרשת הגנה, אך החשובה ביותר היא בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה. אם אתה רושם סימן מסחרי, אתה יכול להגן על זהות הסימן המסחרי שלך ולהבטיח את זכויות הקניין הרוחני שלך. בין אם אתה מחפש יישום סימן מסחרי של USPTO עבור מוצר או שירות חדש, או אפילו עבור עסק משלך, חשוב שתהיה תוכנית כיצד תוכל להגן בצורה הטובה ביותר על זכויות אלה, גם אם אינן נחוצות.
אם כבר לא משתמשים בסימן המסחרי שלך לאחר ההרשמה
עליך לשמור על רישום הסימן המסחרי הקיים שלך ולהגיש בקשת סימן מסחרי חדש. עדיף להגיש את הבקשה לסימן המסחר החדש כאשר הסימנים המסחריים הקיימים אמורים לתחזוקה או כשאתה מגלה שהם אינם מתוחזקים מכיוון שהשימוש בסימן המסחרי או בסימן המסחרי אינו תואם את מה שרשמת.
אחת הדרכים להגן על הסימן המסחרי שלך
היא לפקח על הגשתך ל- USPTO ולדחות בקשות לרישום סימנים מסחריים שנראים דומים לסימן המסחרי שלך. אם אתה רושם סימן מסחרי מוקדם, אתה יכול להיות בטוח ששם החברה שלך מוגן כאשר אתה מתחיל למכור. עם רישום סימן מסחרי של PTO אמריקני, זכייןך עלול להיחשף לצדדים שלישיים בגין הפרת סימן מסחרי וייתכן שלא תוכל להגן על סימן המסחר שלך. אחת הדרכים להגן על עצמך ועל סימני המסחר שלך היא לפקח על הבקשה דרך המכס האמריקני, בניגוד ליישום רישום שנראה דומה. אחת הדרכים להגן על הסימן המסחרי שלך: אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להיזהר מהם הוא פיקוח על הגשת USPTO שלך והגשת תביעות נגד בגין סימנים מסחריים רשומים שנראים דומים.
ניתן להשתמש בזה לביצוע חיפוש אחר סימני מסחר רשומים ולהגשת תביעות נגד בגין הפרת סימני מסחר כנגד בעלי סימני מסחר אחרים
אם אתה סימן מסחרי או שירות הזקוק להגנה ברמה גבוהה יותר וברצונך להבטיח בלעדיות נוספת, עליך לרשום את סימן המסחר שלך ב- USPTO. סימן מסחרי רשום הוא רישום פדרלי של הסימן המסחרי של החברה שלך, ואם אתה משתמש בשם החברה שלך כסימן מסחרי, עליו להיות רשום כסימן מסחרי. אם מישהו אחר רוצה לרשום שם או עיצוב הדומים מדי לשלך, הוא אשם בהפרה של סימני מסחר. כבעלים של סימן מסחרי רשום, באחריותך לפקח על יישומי סימני מסחר חדשים ולהתנגד אם הסימנים המסחריים החדשים עלולים להפר את הסימן המסחרי הנוכחי שלך.
אתה יכול גם לבחור לרשום את הסימן המסחרי שלך
אך אינך מחויב לעשות זאת אלא אם תנקוט בצעדים משפטיים כדי להגן עליו מפני הפרה או דילול. אם אתה מגלה שהלוגו לא דומה מדי לסימן המסחרי שלך, תוכל להגיש בקשה לסימן מסחרי ל- USPTO. עליהם להגן ולאכוף את זכויות הסימן המסחרי כנגד חברות אחרות ועליהם להגיש בקביעות את PTO האמריקני ולדרוש רישום קבוע אצלם כדי לשמור על רישום סימני המסחר שלהם.