כלי ניהול


TixWise מציע למארגני אירועים כלי ניהול מגוונים וייחודיים העוזרים לייעל את מכירת הכרטיסים וניהול המוזמנים:

ממשק ניהול

לרשותו של כל מארגן אירוע עומד אזור אישי, בו יוצגו כל האירועים שיצר. באזור האישי יכול מארגן האירוע לצפות באירועים בהם מתקיימת מכירה פעילה וכן בהיסטוריית אירועים אשר הסתיימה בהם המכירה.
לאחר בחירה באירוע ספציפי, באפשרות מארגן האירוע לבצע מספר פעולות:

  • הצגת רשימת הרוכשים על פי קריטריונים שונים לבחירת מארגן האירוע.

  • הצגת נתונים מפורטים אודות אירוע ספציפי כגון מכירות יומיות, סה"כ מכירות ועוד.

  • הצגת נתוני המכירות בטבלאות וגרפים מפורטים וברורים.

  • ביצוע ביטולים והחזרים עבור רוכשים בהתאם למדיניות הביטולים.

  • צפיה במאזן הכספי, בהיסטוריית פעולות שבוצעו, מתן הוראה להעברת כספים וצפייה בסטטוס פעולות אחרונות.

  • הפקת דו"חות כללים אודות אירועים פעילים, אירועים מבוטלים, אירועים מושהים ואירועים שהסתיימה בהם המכירה.

  • טיפול ידני בבקשות רכישה, במידה ומארגן האירוע אינו מעוניין באישור אוטומטי.

  • צפיה בפניות של מוזמנים ואפשרות למתן מענה.

  • ניהול רשימות מוזמנים ורשימות תפוצה.

  • עריכת פרטים ושינוי הגדרות אודות אירועים פעילים.

  • המרת כל דו"ח, טבלה וגרף לקובץ PDF או EXCEL לצורך הדפסה.


ממשק אירוח

ממשק האירוח הוא כלי לניהול המוזמנים במועד האירוע. באמצעות ממשק האירוח יכול מארגן האירוע להציג ולייצא להדפסה את רשימת רוכשי הכרטיסים מסודרת על פי קריטריונים שונים הניתנים לבחירה על ידו.
כלי זה מאפשר למארגן האירוע להגביר את היעילות בכניסה לאירוע, לצמצם תורים ועומסים וליצור סביבת עבודה מסודרת ומנוהלת.
ממשק האירוח מאפשר עבודה יעילה ומסודרת בין אם קיימת במקום האירוע גישה למחשב ולאינטרנט ובין אם לא.


TixWise - שליטה מלאה במכירת הכרטיסים